woensdag 13 november 2013

Esthetisch onverantwoord......



Een tijdje geleden mocht pleegtoertje1 vijf kaarsjes uitblazen
....ze vroeg en kreeg een fiets voor haar verjaardag,
....een ROZE nog wel!
( ik hou ECHT niet van roze, maar zij wel.....dus!)

Nu kreeg het kind een paar dagen nadien nieuwe laarzen
...laarzen van een bepaald merk,
een merk dat graag kadootjes uitdeelt bij aankoop van hun footwear!

En was dat nu toch toevallig geen fietsvlag zekerst!
:)





Mijn pleegtoertje was heel blij met haar vlag,
maar geen haar op mijn hoofd dat ook maar zou overwegen
om het kind ermee te laten rondrijden.....
Sluikreclame op de kap van kindertjes....
tssssss, dat is verborgen kinderarbeid....FOEI!
;)

Nee hoor, de reden heeft niets met ethiek te maken,
maar alles met esthetiek .......
Het ding is spuuglelijk!
Een roze fiets tot daar aan toe,
maar een roze vlag met een hond erop.....
DAT IS ER ECHT OVER!
( in mijn ogen toch...)






Gelukkig worden die gratis gadgets niet al te stevig gemaakt,
...en is het uiteenhalen  ervan een fluitje van een cent!
Lelijke roze reclamevlag eraf....
Nieuwe fleurige vlag eraan!
:)





Het fleurige tafelzeil van Kitch Kitchen
maakt dat mijn pleegtoertje nu veel zichtbaarder is in't verkeer.....
...veiligheid boven alles
....en als't dan nog schoon is ook, dan is dat mooi meegenomen!
:)





stopperke langs boven





...stopperke langs onderen





Beter nietwaar?
:)




Toile ciree.....hiptafelzeil.nl

26 opmerkingen:

  1. Haha zou er zelf nooit aan gedacht hebben om dat dan te veranderen en dan maar tegen mijn zin mee hebben laten rijden :-)....maar deze is inderdaad veeeeel mooier en leuker !
    Ach en de roze fase gaat echt een keer over....onze dochter van 16 vond het ook altijd prachtig,maar nu sinds een jaar of 4 gaat ze meer voor de lime groene kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, grappig, ik ben zelf wel fan van roze (knalroos dan, geen lichtroze), dus ik vond het vlaggetje wel mooi assertie :-). Maar de nieuwe versie is wel véél origineler. Uw pleegtoertje gaat het straatbeeld nogal opfleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ik heb hier ook zo een vlagske verdoken in de berging staan :-) dan vond ik de bal en het paar kousen dat we bij vorige aankopen van dat bepaald merk kregen toch handiger. nu ik het bedenk laatste keer zelfs geen cadeautje gekregen. Wel cool gepimped. Hier laten we het eraf aangezien ze zo al niet al te stabiel fietst dus da vlagske zou al helemaal alle kanten uitzwieren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kousen had ik precies ook toffer gevonden!
      We kochten meerdere paren van dat betreffende merk......hier ligt dus ook nog ergens een fietstoeter die met een computerstem het merk scandeerd als je erop drukt.....en zo van die plakdingskes die oplichten in het donker ( goed om nachtmerries van te krijgen!)
      ;(

      Verwijderen
    2. Met die plakdingskes hebben ze hier 1 of 2 dagen mogen spelen. Toen waren ze ineens kwijt. ;)

      Verwijderen
    3. Hihi....hier geraken ook soms dingen opeens 'kwijt'
      ;)

      Verwijderen
  4. Ik vond dat wel een tof vlagske....eigenlijk....ik ken dat merk niet eens, dus ik zou aan reclam nog niet eens denken.....
    Maarnu is het volop mode om je stuur met bloemen te versieren!!!! Zon toffe stoffen bloemen......dan valt ze nog veeeel meerop hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, heerlijk verhaal! En heel fleurig vlaggetje! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. creatief opgelost. Is pleegtoertje daar ook van overtuigd? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lieve kind is met alles content....met de nieuwe vlag dus ook!
      ;)

      Verwijderen
  7. Ik vond de roze vlag eigenlijk mooier bij het fietsje staan. Ik heb het nochtans ook niet echt voor die kleur. M'n dochter zag je vlaggen en ze vindt ze allebei even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De pleegdochter vond ze ook allebei even mooi....gelukkig maar dat ik mijn zin mocht doordrijven....;)

      Verwijderen
  8. Geweldig, zo is het roze schoon weggewerkt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey, de roze vlag met het hondje vond ik ook passend bij de fiets, al hou ik dan wel niet van de reclame die je erdoor maakt.
    Tja, welk meisje heeft nu geen roze-fase?!
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha, ik hoop dat het hier geen rose fan is later.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop zo dat Iris de roze-fase aan zich voorbij laat gaan. Ik ben daar ook geen voorstander voor da's zo stereotype.
    Maar ge hebt dat goed opgelost. Ik ben fan van uw vlagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een waardige vervanger maar de eerste was ook wel leuk ze...die roze fase gaat over ...uiteindelijk

    BeantwoordenVerwijderen