maandag 1 juli 2013

NummerkeS van de dag HET ' vermoedelijke ' EINDE!



Er zijn al 10 BINGO-winnaars gevallen
Nog 1 persoon kan dus kans maken op ne prijs!
:)

Graag had ik wel nog de prijs-keuze gehad van

NOEMJA
VANRENEE
LOTTE
( ook in deze volgorde....de bovenste naam mag eerste kiezen!)
(4,5,8,en 11 zijn nog over)
Kunnen jullie mij zo snel mogelijk jullie voorkeur geven aub....
...zo weet iedereen meteen welke prijs die mag verwachten!
.....en kunnen ze zo snel mogelijk op de post!
:)

Maar dan nu,
...de (hopelijk) laatste nummerkes!


72




70






5






22



60 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Proficiat...gij wint de laatste prijs!
      Je zal nog wel moeten afwachten wat er over schiet.......

      Verwijderen
    2. Ho joepie!
      Bedankt Juffra Toertjes, ik vond dit echt heel plezant!
      We hebben er een heel aantal dagen plezier van gehad ;-)
      Ik zal je een foto van mijn kaart sturen.
      Groetjes

      Verwijderen
    3. Bedankt evarommeltkes :-)
      Ik ben zo blij als een klein kind haha

      Verwijderen
    4. Nummerke 5 wordt naar jou opgestuurd!
      :)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. oh gelukkig, want genen bingo is nog net iets beter dan nen net te late bingo :)

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Oei, net te laat! Maar 't is Anneleen en de andere winnaars van harte gegund... Leuke en vooral praktische cadeautjes, daar zal vast veel moois uit voortkomen!

      Verwijderen
    2. Ja, net te laat....nu heb ik natuurlijk spijt dat ik geen 20 prijzen in mijn prijzenpot had zitten!
      ....

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Maar te laat precies...
      Jammer...
      Ontzettend bedankt voor het organiseren, iedereen moest hier de laatste weken om 21u maken dat hij uit de buurt van de PC was! ;-) Ze zullen blij zijn dat de PC weer vrij is! ;-)

      Verwijderen
    2. Hier is den druk er nu ook wel af.....
      Misschien ooit....nog en keer, maar dan iets anders!
      :)

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Ik heb hier vooral hard van genoten en tot ver op deze planeet ermee gelachen! Bedankt daarvoor!.. X

      Verwijderen
  6. Oh, spijtig geen goei nummerkes voor mij. Proficiat aan alle winnaars

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helaas pindakaas. Maar hé, Ik vond het super leuk om deel te nemen. Bedankt madam toertjes en patekes omdat ik mocht deelnemen. :-) je bent een toffe madam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moest er nog 1 maar niet deze :-)
    Maar zo te zien zijn nu alle bingo's eruit!
    Einde van een erg leuk spelletje via blogs.

    Super bedankt voor het organiseren/versturen van alle lotto kaarten incl extraatjes/de spanning elke avond opvoeren enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De laatste bingo moet wel vallen nu!
    Ik had een snelle sprint getrokken, maar blijf op het laatste nummertje hangen. Fijn dat ik toch nog een kaart mocht ontvangen, zodat ik mee kon spelen.
    Bedankt voor het organiseren!
    Ik zal de dagelijkse spanning missen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gestrand op 1 nummertje. Hartelijk dank voor dit schitterende idee. Ik ga het wel missen, de dagelijkse afspraak om 21u...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lap, bingo en te laat natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooooh, allez zeg, het zit er gewoonweg op! wat een lange en spannende give-away! Proficiat voor de 10 winnaars!!!
    Ik heb dan wel geen bingo, maar 't was toch plezant!! Dankjewel!!
    En een superdeluxefantastische vakantie gewenst met je hele gezinnetje (is het nieuwe pateeke al gearriveerd trouwens? Veel plezier met zijn komst, hopelijk gaat alles goed!)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor...het nieuwe Pateeke woont sinds vrijdag officieel bij ons!
      :)
      Spannend,leuk, hectisch.....maar vooral heel erg fijn!

      Verwijderen
    2. Dat is heel leuk om lezen! Ik wens jullie nog vele hele leuke en gezellige, warme tijden samen! XXX

      Verwijderen
  13. Ja juffra toertjes, uw BINGO,was echt supergeslaagd ! Bedankt om zo met zijn allen een spel te organiseren ! Wie weet was dat wel een primeur, de eerste blogbingo !
    Ik vond het heel plezant, en spannend en suuuuuuuupertof dat ik de eerste vingo had !
    Ik ga het missen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. bingo. maar volgens mij ben ik veel te laat. Mijn pc hing vast :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er was ook iets mis met mijn iPad.....vandaar de verlate blogpost!
      Maar....het maakte het einde wel extra spannend.....;)

      Verwijderen
  15. Lol ik dacht dat het gedaan was. Bingo! :-p Proficiat aan iedereen en merci juffra toertjes voor de mega spannende avonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd allemaal! Super genoten! Hier nog één nummertje over;-) Maar deze Bingokaart koester ik en gaat in mijn Smashbook;-) Het was super tof, dankjewel en ga genieten van een welverdiende vakantie binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oei, een beetje laat. Proficiat aan alle winnaars. Veel creatief plezier met jullie prijzen.

    En bedankt juffra toertjes voor het organiseren van den bingo! Het heeft ons in elk geval spannende weken bezorgd. Nu kan je met een gerust hart op verlof vertrekken. Veel plezier en zonneschijn toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt boor het organiseren van deze leuke bingo!! Heb jammer genoeg nog een nummertje leeg staan:( maar de winnaars gefeliciteerd!!

    Neem je ook een keer een kijkje op m'n blog? Www.creasnuf.blogspot.nl

    Groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier nog steeds geen Bingo. Nog steeds drie te gaan. Ik had begrepen dat je bleef verder trekken tot iedereen Bingo heeft en de allerlaatste Bingo ook een prijsje won, niet ?

    Gefeliciteerd aan alle winnaars. Dit was een superleuke en originele give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo bedoelde ik het niet. Lege prijzenpot is leeg. Maar wel blijven doorspelen en als troost toch nog een prijsje voor de laatste die Bingo heeft. Maar goed, niet dus, moet er mij gewoon bij neerleggen dat ik niet bij de winnaars ben, snif, snif. :-) Was een heel leuke give-away.

      Verwijderen
  20. Nog 1 nummertje op mijn kaart, helaas! Maar wat een plezier iedere avond om 9 uur. K ga dat hier nogal missen ze! Proficiat let je superleuke initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog 1 hahahahahaha !
    Van harte voor alle winnaressen.
    En jij lieve meid, heel erg bedankt voor de gezelligheid voor mij en m'n medeblogsters. Het voelde als een vast kaartavondje (bingootje in dit geval), heel gezellig en spannend. x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Yup, Bingo! :-)

    Bedankt, het was erg leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Net naast de prijzen gegrepen maar een geweldige tijd gehad, super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. proficiat voor het organiseren van dit superleuke avontuur. het was echt superleuk en heel spannend
    en veel plezier aan de winnaars!
    denk dat ik als troosprijs mezelf eens trakteer op een tripje naar de solden bij miss daisy of petit pan ofzo :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh, ik moest nog een nummerke! Proficiat aan alle winnaars en bedankt Juffra! 't is u gelukt om half blogland elke avond opgewonden gelijk een klein kind aan hunne pc te kluisteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zonder kaart (maar wel in het begin leuk verrast) meegenoten van alle leuke blogs hieromheen!! Bedankt voor het organiseren van dit superleuke online spektakel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier ook een te laat opgemerkte Bingo maar het was zeker erg leuk om mee te doen. En het stukje lint wat bij de Bingo kaart zat is ook al een hele mooie prijs! Want zoals men zegt.... Wie het klein niet eert is het groot niet weerd.
    Bedankt juffrouw Toertjes & Pateekes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alle winnaars gefeliciteerd! En jij bedankt voor dit feest!!! Zal echt moeten afkikken...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Blijven steken op 1 nummertje, maar er toch veel plezier aan beleefd...
    Misschien volgende zomer nog eens? Alleszins een fantastisch idee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. helaas pindakaas, mijn laatste nummertje werd niet getrokken
    Proficiat aan alle winnaars ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Aan alle winnaars nen dikke proficiat en aan juffra toertjes je hebt dat wederom super georganiseerd! Hier op 1 na geen bingo maar een tof lintje en spannende 21u momenten aan overgehouden,mijn pubers verklaarden me wel beetje .....
    Geniet van je nieuwe pleegtoertje,echt respect voor jullie als gezin !!

    BeantwoordenVerwijderen