donderdag 30 mei 2013

Nog enkele....





...pyjamabroekjes
Gewoon omdat dat zo simpel is om te maken en weinig tijd vraagt!
:)

Deze keer VOLLEDIG in tricot....ook de boordekes!
...en ook dat ging prima voor den eerste keer....
Niks speciaals ook, effen tricootjes uit mijn voorraadkast,
ooit eens voor een habbekrats aangekocht.....
...maar prima geschikt als oefenmateriaal!
:)





Ook bijpassende truitjes werden gemaakt....
Ze zijn nog niet af!
De halsboordjes moeten er nog aangezet worden, 
maar bij gebrek aan de juiste kleur garen, is dat een werkje voor later.
En natuurlijk gaan we d'r nog een flockske of flexke opzetten.....
....maar die mag de drager uiteraard zelve kiezen!
:)




Goedkope dikkere tricot....vriendelijke inwijkeling
:)

10 opmerkingen:

  1. tof weeral! Meer moet dat niet zijn he! Ik zou precies ook wel zo'n vriendelijke inwijkeling willen! Goedkope, dikkere tricot is hier moeilijk te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vermoed dat het wel niet den beste kwaliteit zal zijn!
      :)

      Verwijderen
  2. Ik moet altijd lachen met uwevriendelijke inwijkeling.....vraag me dan af of je ook nen onvriendelijke inwijkeling kent

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zullen er ongetwijfeld ook zijn, net zoals onvriendelijke Belgen!
      Maar den deze is ECHT heel vriendelijk....die geeft mij altijd een kadootje....ik ben dan ook ne goeie klant!
      ;)

      Verwijderen
  3. geweldig weer ! en vriendelijke inwijkeling.... ik schoot in de lach want dacht..... wat ??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das een vriendelijke Marokaanse man....die stofjes verkoopt in een klein winkeltje hier niet zo gek vandaan!
      Ik ken zijn naam niet, en de winkel zelf heeft ook geen naam.....dus ik noem die An nu steevast " de vriendelijke inwijkeling"
      :)

      Verwijderen
    2. Niet zo gek VER hier vandaan!
      :)

      Verwijderen
  4. dat gaat vlotjes die tricot. ik zie dat er geen tricot angst meer is.:-) whoep whoep, en vergeet niet voor te wassen bij tricot zijn de krimpkansen heel groot en soms krimpen ze heel fel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga die man dit weekend ook eens een bezoekje brengen denk ik :)
    Hele leuke pyjama's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schoon :-) Ze zien er ook heel comfortabel uit, ik zou er zelf kunnen inkruipen!

    BeantwoordenVerwijderen