maandag 1 april 2013

Uitslag ultieme give-away.....




JIHAAA...
300 volgers op den teller!!!

Tijd dus om de winnaar te kiezen van
DE ULTIEME GIVE-AWAY



Ik sta te popelen, om de winnaar bekend te maken,
Maar....
Er zijn geen onschuldige kinderhandjes in de buurt!


De drie jongsten zijn nog een dutje aan het doen,
...en de volgende vier zijn samen met Mr Pateeke naar de cinema!

Alleen pleegtoertje 3 is hier aanwezig!

Zij was wel bereid om een nummerke te zeggen tussen 1 en 102
En het werd....

Oooooh, ik gun het jullie allemaal zo.....
...ik bedacht voor elk van jullie al een gans pakket!
SPANNEND!!!
...
.....
.......
NUMMERKE 57

JOENTJE!!!!!!!

zij schreef het volgende.....


  1. Dit is niet te geloven! Gek mens dat je bent;-) 
    Wauw, dan ga ik hieronder maar snel tikken. Ik naai nu 2 jaartjes en ik ben geen beginner maar ook geen gevorderde. Ik naai geen kleertjes maar tassen, pennenzakken, laptophoezen, kussens, kleedjes etc etc. Daarnaast ben ik ook anders creatief, en haal ik mij inspiratie daarvoor oa van Pinterest. Kijk eens op mijn borden;-) Van magneten tot dieren plakken en spuiten op jam potjes...heerlijk! Verder ben ik stikjaloers op je knopen verzameling, hahaha en heb ik een liefde voor washitape! Ik vind veel leuk en heb vaak wel knallende kleuren in mijn stoffenla liggen. Dat komt misschien door mijn 2 jongens (5,5 en 3 jaar) waar ik ook veel voor naai. Micheal Miller, riley blake, whaaaa....leuk. Rood, blauw, geel, groen, maakt niet uit. strepen, stippen en vooral sterren maar ook bloemen en soms iets geks er tussen door. Zelfs retro vindt ik leuk. Tricot heb ik niet en daar wil ik ook niet aan beginnen want ik heb er grote angst voor;-) Soms zie ik de leukste t-shirts voorbij komen met de mooiste tricot stoffen gemaakt en dan wil ik dat ook wel kunnen maken maar tja.....wie weet ooit! En verder....pfffff...ik vind ZOVEEL leuk. 
    Ik heb trouwens naar aanleiding van een blogpost van jou, 2 legomallen gekocht om krijtjes mee te maken;-) Je zet aan tot nog meer creativiteit!! Dus ik ben krijtjes aan het sparen, vreselijk, hahaha. Mijn man vraagt wel eens van tijd tot tijd, wat ga je er toch allemaal mee doen;-) En wat antwoord ik dan....je weet maar nooit wanneer het van pas komt. 
    Veel plezier met geven straks als de winnaar bekend is!






    GEFELICITEERD JOENTJE !!!!!!

    Ik zal mijn best doen om een mooi pakketje samen te stellen...
    ( mijn hoofd zit al vol ideeën......)
    :)
    ...en als jij me nu je adres doorstuurt,
    ....dan stuur ik het pakket zo snel mogelijk naar je op!


    En aan al diegenen die naast den boot vielen....
    OOOOOH
    ....
    Ik weet nu toch lekker wat jullie leuk vinden,
    .......handig als er eens geswapt moet worden...
    ....of gewoon, als daar opeens den drang is om een pakske op te sturen!
    :)

27 opmerkingen:

  1. Proficiat voor de gelukkige! Maar ook dikke proficiat voor jou, om al na 3maand zo'n 300 volgers te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Joentje en jij bedankt voor deze super leuke give away Debora!!

    En natuurlijk gefeliciteerd met je 300 volgers!!

    Je pakketje gaat deze week jouw kant op!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefelciteerd Joentje! En na het lezen van je tekstje, een verdiende winnaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Joentje, veel plezier met je waarschijnlijk fantastische pakket! Bedankt Juffra voor je te gekke give-away :-) Welke film zijn ze gaan kijken? Ben wel benieuwd, heb ook plannen voor deze week om een cinemake mee te pikken met de kids.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn " the Croods" gaan kijken......een animatiefilm over een familie holbewoners....ze vonden hem allemaal heel erg leuk!
      :)

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd Joentje (bofkont ;-)). Die driehonderd volgers zijn volgens mij pas het begin. Je hebt een leuke blog met heeeeel veel posts. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn voor jou, Joentje! En jij, Juffra Toertjes, bedankt voor al die fijne give aways. Stiekem hoopt blogland dat er nog enkele gaan volgen. En nog heel veel inspirerende blogposts! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neeeeeeeheeeeeee!!!! Het is niet waar!!! Ik spring nu hier dansend door de kamer!!! Te gek! Oooo, pleegtoertje 3, ik kan je wel zoenen!!!! Ik heb wel 3 keer gekeken of het echt waar was....en ja, mijn reactie staat hier boven!
    Tof, tof! Gefeliciteerd met je 300 volgers en ik ga je NU mailen;)
    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij blijft maar in de prijzen vallen ;)
      Juffra Toertjes, misschien kunnen we onze pakketjes samen verzenden? Want post naar Nederland is duur...

      Verwijderen
    2. Oh jammer, het pakket is gisteren al op de post gedaan....en het was idd prijzig ( het was dan ook meer dan 3kg!)
      :)

      Verwijderen
  8. Kom jong , genoeg gezeverd, 1april is goed geweest, zeg nu maar dat ik gewonnen heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd voor de winnaar en jij bedankt weer voor het weggeven! Het was idd erg leuk om van iedereen te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Joentje. En Juffra wow al 300 volgers, ook ne dikke proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waauw, Joentje is echt een geluksvogel!!! Proficiat aan blogmadam Juffra Toertjes voor de 300 volgers, en nu: op naar de 400! En proficiat aan de hele gelukkige winnaar :-) Bedankt ook voor de super-give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, ik ben heel erg benieuwd wat daar allemaal in gaat zitten :)
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoera voor Joentje, wat een bofbips ! Dank je voor het organiseren van deze toffe give-away. x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joentje gefeliciteerd! Haha een je weet nu inderdaad een stuk meer van je volgers, zeker die zonder blog (waar ik dus ook onder val ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Joentje! En jij ook Juffra, met je 300 volgers, wauw...

    BeantwoordenVerwijderen