maandag 22 april 2013

Kids Clothes Week.....dag1



De Kids Clothes Week ging vandaag van start....
Leuk, ware het niet dat mijn kasten momenteel al uitpuilen van de Kids Clothes...!!!!
Echter...
een simpel, kleurig rokske kon er nog wel bij!
;)

Een simpel rimpelrokske werd het, 
met nen elastiek ...
en een biais'ke onderaan....

Ze is er content mee, mijn Toertje...
En als mijn Toertje content is, dan ben ik dat ook!
:)



Samen met grote broer op de foto...
beetje de cameravrees overwinnen!
;)




Omdat de print niet echt duidelijk zichtbaar is op bovenstaande foto's.....
werd de kinderbips eventjes van rokje ontdaan....
;)


Stof en biais.....stoffenspectakel( vorig jaar)
:)

18 opmerkingen:

  1. millegrijs, Ida is van't zelfde jaar als jouw toertje 1 maar zo'n koddig staartje kan ik alleen maar van dromen ;) schoon rokje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon rokske en wat een schattige kindjes.Leuk gedaan met dat boordje onderaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! En wat een schattig toertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig stofje, leuk voor een rimpelrokje en het staat haar super.

    Lief dat haar broertje even mee wil op de kiek :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig! En zo AAN foto's zijn toch altijd nog leuker. Ik zou ze het maar snel gewoon maken zo showen voor de camera...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig toertje. En een leuk rokje! Vind de kleuren geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi meisje met een mooi rokje! Wat wil je nog meer!
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi stel! Schattig :-) en het rokje is erg mooi, lekker vrolijk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kindjes... rokje is heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief rokje! ik doe ook mee met KCW ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel tof! de sjaal is 'gelukt' trouwens, al geef ik hem weg op de blog :)

    http://mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen