dinsdag 19 maart 2013

PRIJS-VRAAG.....


.....ha, gulle dacht hier met ne prijsvraag te kunnen meedoen he?
Niks van dat, dit is een prijs-vraag!
;)


In mijn zoektocht naar een stille,creatieve bezigheid.......
( examens weet u wel!!!)
....besloot ik om al wat voorbereidend werk te doen voor mijn kraampje op de jaarmarkt,
.....ervan uitgaande dat ik een plekje kan bemachtigen natuurlijk!
:)

Ik selecteerde knoopjes uit mijn gigantische vintage-knopen-collectie.....
...en verpakte ze per 6,8,10,12 of 15 stuks....al naargelang de grootte en vermoedelijke waarde!

Telkens naaide ik 1 van de knopen als sluiting op het zakje....
...en nu een vraag....

HOEVEEL ZOU IK VOOR ZO'N ZAKJE KUNNEN VRAGEN?
( da's dus de prijs-vraag he....!)
;)




En straks........
....stilletjes verder doen!
( want ik moet nog zo'n 100 zakjes maken....)

:)

45 opmerkingen:

  1. 2,50 misschien, ben er nooit zo goed in...En ligt misschien ook aan je publiek? Trouwens wat een super verzameling knopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een goede stille bezigheid! Wat een gave knopen en wat leuk verpakt! Een prijs vind ik ook altijd erg moeilijk en het ligt er inderdaad ook erg aan waar je staat, maar voor 2 euro denk ik dat ze over de 'toonbank' vliegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik verkoop zelf kinderknopen via facebook en vraag 20 cent per stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor €0,20 retro knopen vind ik wel erg goedkoop.....ze zijn echt prachtig! Ik denk dat €2,00 inderdaad een mooie prijs is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke knopen! Welke prijs? Weet ik niet goed.
    Vraagje: op welke jaarmarkt ga je staan?
    Groetjes,
    stikplezier.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk die van Edegem.....maar die is wel pas het eerste weekend van September ( dan heb ik natuurlijk nog lekker veel tijd om vanalles te maken he....;). )

      Verwijderen
  6. ben jij die mevrouw die bij de kringloop alle knoopjes van de jurken trekt? ik zou 50 cent doen en dan wil ik graag weten waar die markt is dan kom ik ook! oké ik zit vervelend te doen, 2,50 /2,00 euro lijkt me een mooie prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja, dat ben ik dus he....;)

      Nee hoor, ooit een heel groot lot vintage knopen opgekocht, waar helaas ook veel rommel tussen zat!
      En ikzelf krijg al die knopen niet verwerkt vrees ik, dus ik zal er een deeltje van verkopen ( tegen een heel schappelijk prijsje!)
      :)

      Verwijderen
  7. Oef altijd lastig om ergens een prijs aan te hangen ! 2,00 - 2,50 is denk ik wel okee. Je moet ze natuurlijk niet allemaal weer mee naar huis hoeven nemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil geen enkel zakje terug mee naar huis nemen....dus mijn prijs moet onweerstaanbaar laag zijn!
      ;)

      Verwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. amai, dan hebt gij veel knoopjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Even opnieuw. Het was niet helemaal goed gegaan. Is het een idee om voor 1 zakje €2,50 te vragen en twee zakjes voor €4,00 groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook wel weten waar jij met al je knopjes gaat staan! :-)
    Ik heb geen idee van prijzen, maar als ik jou was, zou ik een keertje gaan piepen in een andere winkel waar ze zulke leuke knoopjes hebben, of gewoon in de Veritas of zo. Dan heb je een idee wat ze zoal vragen voor knopjes. Het moet natuurlijk niet te duur zijn, maar het moet ook geen spotprijs zijn he... (behalve als ik ook naar die jaarmarkt kom natuurlijk, dan heb ik niks gezegd, haha :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaalgezien zou dat in Edegem zijn( 1e weekend van September pas)....maar misschien zwier ik ze al eens eerder op den blog, om jullie de eerste keus te geven natuurlijk!
      ;)

      Ik denk dat ik €1,50/ zakje ga vragen....en bij aankoop van 10 zakjes krijg je een 11e gratis!
      KLINKT DAT GOED?!

      Verwijderen
    2. Dat is een mooie prijs! Ik denk dat ze er dan wel uit vliegen!

      Verwijderen
    3. Dat is natuurlijk de bedoeling he...;)

      Verwijderen
    4. oooh, dat is wel een hel goeie prijs! :-) Ik ben voorstander van een blogverkoopje ;-)

      Verwijderen
    5. Lijkt me ook super......maar in de praktijk niet echt haalbaar ( ik maakte van elke soort maar 1 pakske he?!).... Dan gaan jullie mss allemaal hetzelfde pakske willen hebben....:)

      Verwijderen
  12. Ik vind die knopen erg mooi! Ik zou voor de juiste knopen wel 3 euro betalen hoor, voor 6 of 8 stuks ofzo. Maar voor 1,50 zou ik zo 8 zakjes meenemen :)
    Een leuke combinatiekorting is ook fijn ja, 2 euro per zakje, en dan elke 5e gratis of 10 voor 15 euro. Ik zeg maar wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor mij hoef je niet te wachten tot september..verkoop ze lekker op je blog dan heb je plaats erbij en kunnen wij genieten van onze nieuwe aankoop :-) en dat het maar rap eind van de week is dat we weer lawaai kunnen maken (hier ook stilte voor de examens)...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier examens tot volgende week woensdag!
      Pfffff.....das nog lang wachten om lawaai te maken hoor!
      ;)

      Verwijderen
  14. dat blijft altijd lastig een prijs ergens opzetten. Ik denk zo 2 euro? In Nederland heb je ook een heleboel leuke markten waar je met je spulletjes kunt staan hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kan je ze hier niet alvast verkopen?? Ik zou er zo wat van je over willen nemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat de verzending naar Amerika een pak hoger ligt dan de waarde van de knoopjes!
      ;)

      Verwijderen
    2. Hmmm das misschien wel waar ja, kan hier alleen geen bijzondere knoopjes vinden....

      Verwijderen
  16. Wat een prachtige knopen, zet ze maar hier online, is je kraam vast al leeg voor September!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik dacht ook meteen aan € 2,50 per zakje. Hoe gij staat al op de jaarmarkt? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee gij....ik wilde dat nog aanvragen!
      Maar als wij daar met Edegem handgemaakt een kraam krijgen dan is dat voor mij nog beter natuurlijk...:)

      Verwijderen
  18. In gent op de rommelmarkt was ook een kraam met fournituren
    Daar hadden ze ook zakjes met een tiental knoopjes in! Dat was rond de euro voor zo een zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ge hebt toch heel die kraam leeggeplunderd zeker?!
      :)

      Verwijderen
    2. nee want ik ben niet shopverslaafd :-)
      ik gebruik eigenlijk niet zoveel knoopjes
      maar van de toffe kleurtjes heb ik wel een zakje mee hoor!

      Verwijderen
  19. Als je zakjes overhebt, wil ik er wel een paar overnemen hoor :-) Ik hoop dat je niet teveel knopjes laat vallen, al dat gekletter op de grond maakt ook weer lawaai! Succes aan de studenten in elk geval! En mja, ik denk ook iets van een 2 euro?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goh, daar heb ik nu geen flauw idee van seh! Ik zou ook aan een 2 euro ofzo denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik denk 2 euro voor een zakje van 4. En 2,50 voor een zakje van 6. Maar ik ben een hollandse en volgens mij is bij ons ietsjes duurder. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik denk ook 1,5 euro ben je er zeker vanaf :)

    je kan natuurlijk beginnen met 2 euro ze zijn ook mooi verpakt kost ook allemaal geld hé

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik had vorige maand voor een karnavalpak 2 grote knalgele knopen nodig .
    Bij veritas betaalde ik €2,50. Duur,he voor 2 knopen.
    Retroknopen 4 of 6 voor €2,50 lijkt mij een superprijs.Ik zou ze echt niet voor minder weg doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar de Veritas is dan ook peperduur vind ik!
      Ik heb de prijs bepaald op €1,50 per zakje....er zitten minstens zes knopen per zakje ( soms ook 8,10,12 of 15.....en in sommige zelfs nog meer)
      .......ik wil er dan ook graag vanaf geraken he....anders heb ik al dat werk voor niets gedaan!
      ;)

      Verwijderen
    2. Ja ,veritas is duur,he.Maar ik ben er wel rap op mijn fietske....Kom zeker kijken naar je kraamke op de jaarmarkt.

      Verwijderen
  24. Reacties
    1. Ps: ben verpakkings materiaal ni vergeten hoor, maar iedereen ziek en zo druk met de zaak. Ik mail u hier echt wel nog over ;-)

      Verwijderen
    2. Ik heb daarstraks nog een dozeke aangekregen ( lees...mega grote doos)....ik heb mij serieus moeten inhouden bij't bestellen.....ik wacht op uwen wenselijkst he...;)

      Verwijderen